Pagi ini

Saturday, April 10, 2010

Pagi td around 4am gitu, aku terjaga dek bunyi ek-ek dari Damia. Mujo dah biase, coz ni memang timing dia nak menyusu atau nak menyelit tidur celah-celah mak pak dia. Aku pon angkat dia kat bed kitorang. Still ek-ek. kenape ek?? Owhhh...mama baru perasan.. ujan lebat btol kat luar, Damia sejuk sebab die pakai sleeveless je. Lately, memang panas gile rumah aku tu, that's why aku pakaikan Damia sleeveless je. Ade air-cond pon hampeh, bile la ko nak datang repair air-cond ni Shah oiiii... (Shah bukanlah part-time lover i keyh.. dia owner rumah aku dok nyewa sekang).

Amik blanket & balut Damia. hiihhih.. Kelako lak aku tgk bila dia pakai blanket yang last diguna ialah a few months ago. Udah rupe balut nangka. Kesian ko Damia, nanti mama beli yang baru eh.. Xpon Damia share je ngan mama. muahahahahhhaa...

Baru pikir "perghhh..gerenti sedap tido, leh bangun lambat." Terbantut! Sebab this week aku keje.

Hampeh!

Sekang aku kat opis, n ujan still lebat di luar. Serta-merta berasa jealous dgn encik hubby yang gerenti tengah bergulung-gulung dalam blanket. Cis!!!

2 comments:

aS_c0mei said...

aku baru bgn dari bergolek dalam selimut dalam aircond yg sejuk!!arghhh.sedap tdoooooo.mesti miza pon mcm mu.jeles ke aku tdo sokmo!hahhahahha.

takpo,esok mu tdooo puas2 k!

Diana Ishak said...

percayalah encik hubby itu tidak seronok bergulung dalamn selimut sorang2. jadi, jangan jeleskan dia.

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets