diet

Friday, March 26, 2010

Lately, aku terpaksa turned myself menjadi seorang pakar pemakanan. why?? why, why, tell me why??

ini adalah kerana encik hubby saye telah membuat keputusan muktamad untuk Berdiet. Secara tidak langsung, saye turut terkena tempias dietnye itu. Maka malam tadi:





saye masak ini..tomyam campur!!

besungguh² aku snap gambo nih. mujo x pecah lens kamera aku yg mughoh tuhhh..x pon jatuh dalam kuah tomyam yg panas menggelegak tuh..

nampak x udang² yang selambak tuh..hahahha..gojesnye udang² sekalian. tp sayang, x dpt aku memakan engkau kerana aku sedang dilanda sakit mulut. ye tuan2 dan puan2, kalo saya makan udang terlampau melampau, bibir saya akan jadi seseksi bibir angelina jolie. bio le angelina jolie je seksi, saye x nak (ecececehhh).

aku pon xtau ape kaitan tomyam ni ngan diet tp....mungkin sebab tomyam dimakan dengan bihun bukan dengan nasi, jadilah ia hidangan diet.wakakaak..x munasabah langsung.

sekali, encik hubby belasah sampai 2 mangkuk. diet apekebendanya macam tuh. and just now he called, ajak dinner kat pak li kopitiam malam ni. diet apekah??!!

okeh..xpelah..at least aku still ade member nak mentekedarah..hehehhe

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets