Si botak kesayanganku

Tuesday, March 16, 2010


tadaaaa...the botaks
This is Damia's latest pic. (also the bapak too..hohoho). tengokla.. botak dua². mujo aku x join botak sekali. kot x, ade la terjongol gak muka aku dalam pic nih. eleh, x payah g botakkan kat kedai, aku rase kepala aku memang dah nak botak pon.
Actually dah lama kepala Damia dibotakkan, reason - dia suka tarik² rambut sendiri, stress gamaknye ngan perangai mama dia. Pandai tunjuk perasaan rupenye Damia ni. ikut perangai sape la ni..heissshhh...

Damia wat muka sememeh

lihatlah perbezaan bapa dan anak..ekekekekek..gile dengki ngan laki sendiri..eh mesti..tambah² lagi ramai orang kata anak aku ni mcm muka bapaknye..haihhh...dengki siot!! opsss..gambar sencored sedikit di bahagian bahu saje ye..xpe..boleh publish lagii...


sang ibu yang poyo


hahah..inilah yang terjadi bile sang ibu sibuk men'snap' sane dan sini kerana rase diri sangat anggun...wakakakak. sampaikan skirt anak daranye terselak pon dah x peduli. lihat itu, aku baru lepas makan mee gorang basah, melekit je bibir. hahahah..ui..lame weih aku x pakai lipstick. time ni pakai sebab nak g kenduri Fatin. owh..gambo sang suami tidak disnap kerana ini time aku berangan² jadi mem besar, duk kat belakang ngan anak. jadi yang di depan adalah Pak Supir. ape kelas nak amik pic seorang supir. HahahahHAhAHhah

cubaan damia untuk me'makan' tangan mamanya

ini pic yang aku snap malam tadi. sampai menjejeh² air liur dia nak makan tangan aku yang halus mulus ni. hehehee.. Damia nampak tangan mama macam spagheti eh?? sekarang ni, semua benda nak dicapai n gerenti masuk mulut punye lah..tapi yang aku pelik, asal la Damia x nak gigit die punye teether. penat la aku g kedai baby carik teether yang paling murah..ehehehe

sesi lepas geram

gamaknye Damia x puas ati x dapat makan tangan aku, ditarik²nye rambut aku yg dah tinggal selai-dua ni. huhuuh..memula tu ala-ala je tariknye, pastu makin kuat pulak. gagah perkasa gak anak dara aku nih rupanya..huuhuh. tunggu la Damia ade rambut sikit, mama pulak tarik ok!


2 comments:

sang mentos said...

sabas puam ogy...!!!!!
weeee

Puteri Ogy said...

hahahhah..ya sabas sama2 mere betti!!!

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets