My hubby..i lap u very strong!!

Saturday, March 13, 2010

hari ini aku berasa sangat jiwang. sume gara² terdengar lagu Once 'Aku Mau'. yeahhh..aku mau itu..hahahha

actually lagu ni lagu aku n hubby zaman² masih berhingus meleleh tapi sudah gatal mau bercintun². kira² pencinta agung a ni..tp still x leh kalahkan shah jahan ♥ mumtaz mahal (btoi ke name diorang) sebab hubby aku (time tu bf lagik) xde bina pape pon untuk aku..tp aku tau..he loves me very strong toooooo..hohoh

xsangka cepat betul masa berlalu, dari bercintun², berputus², kemudian bertunang, kawin..ehhh..dah ade anak pon. produktif dan inovatif sekali..kui3

sempena hari dimana aku berasa jiwang & romantik ini (bak kata David Teo 'romen @ romance), aku nak g celebrate la. nak suh encet kamal belanje makan², sambil jalan² pegang tangan.

damia??
duk dendiam dalam stroller ye..mama & baba nak be'romance'.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets