CIMB : lu bikin gua panasss

Monday, March 12, 2012

Ehhhh...

aku memang hangin satu badan hari ni.. Since pagi aku try call cimb customer line, but until now diorang semua dok busy.. Agak-agak la... Ingat aku call saja suka-suka ke? Aku ni nak claim balik 50 hengget aku yang lost ntah ke mana.

Actually last week aku ada buat transaction via cimb clicks untuk reload aku nye hengpong. Ye.. saya pakai prepaid je uolsss... X mampu nak meng'postpaid' bagai nih.. Tapi tu la.. ana tunggu punya tunggu sampai ini ari, itu 50 hengget kredit tadak muncul-muncul. Asal cek balance je gerenti rm 2.92. Eh.. hangin btol..

Jap lagi aku nak try lg.. Biar berasap sekalipon telefon ofis ni aku fedulik hape. Ini semua karna RM50 ku.. hak3

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets