Prebet Jamilah - no Q at all!

Monday, September 6, 2010

Arini aku nak jadi Gayah Soh Seh. Ke Gayah Pok-pek eh?? Lantak la.. Biar apa pun nick yang nak aku gunakan, tujuannya tetap SATU!

Aku mau komplen pasal ini cer:-

Prebet Jamilah


Teraju Utama:-



AKu 'ter'tengok ini cerita masa weekend hari itu. Actually aku 'agak' suka tengok Scha ni belakon sebab dia memang sikit sesuai untuk watak ala-ala sengal macam previous drama dia Awan Dania tuh. Sekali tengok ada Awal sekali.. First impression aku "Owh.. ni mesti best kot.. belakon dgn pokwe!"

Jangkaan aku meleset belaka.

Lepas 20 minit tengok, aku rasa nak tepuk dahi berkali-kali. Cerita apakah ini?? Cerita Melayu yang bagi aku takde hala tuju. Main redah je, janji jadi cerita even hasilnya ntah hapekebenda ntah.

Aku meng'google' tadi. Rupa-rupanya cerita Prebet Jamilah ni bersempena Merdeka. Apakah?? X kena langsung okeh. Memang x sesuai! Aku x nafikan, ada..la.. 2,3 ketul moral value (kot) dalam cerita nih.. Tapi, x merdeka la..

Scha.. cukup-cukupla bawak watak aweks yang sengal-sengal ubi


Kalau ada yang nak tengok full version, jelajah la Astro Ria, gerenti ada ulangan. Standard la, Astro kan rajin ulang tayang cite sampai orang rasa nak muntah darah. Hohoho. Kot takde, tengokla kat you tube. Silalah tonton n judge la sendiri whether this kind of story boleh diangkat/ dikategorikan ada unsur-unsur kemerdekaan di dalamnya.

Renung-renungkan, dan selamat beramal.. tehehheeh

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets