Kerja oh kerja..

Thursday, March 11, 2010

nervous..first entry..hahah..

xtau nak bebel ape sebenarnye..
tp lately aku stress sangat coz terlalu banyak kerja!!
kekadang rase mcm nak quit je..dok umah menyengeh n melayan damia je..tp terpikir pulak..kot dah berenti nak mentekedarah ape pulak kan..plus..utang piutang aku yg keliling umah tu sape nak tolong bayo..xpe2..istighfar banyak2..tunggu en hasben saye menjadi kaye lantas dikala itu bolehla saye berenti keje dengan penuh lagak dan sombongnye..time tu..babai la bos..ko naikkan gaji aku pon x hingin aku keje ngan kau tau..HAHAhahhahahHAHAHHhahhaha..(humm..patotle xkaye2 aku ni)

actually aku x kisah sangat dengan kerja sbb sape2 yg kerja mcm aku ni gerenti & 100% tau macam mana nature of the work..tonnes of work..sampai xtau bila la ade break time (selain dari lunch time).tu la..time belajo main² + cintan-cintun bagai nak rak..sekang hamik ko ogy..jadila ko kuli sepanjang zaman..

sudah lah kerja banyak,dapat pulak sang senior yang tau deligate task dengan cerdik pandai sekali..semua task ko tolak kat aku ehhh..banyak hensem muka kau!!! (tp nasib baik ko agak ensem tambah lg part hidung tu..mancung btoiii..ngehehe). kadang² nak aje aku g report kat bos yang ko tu pandai jadi ular je (read mengular). aku sebat ngan buluh baru tau..

ah..malas nak bebel dah..patutla keje aku x siap², rupe²nye duk sibuk update blog n fb..ahahahh..

p/s: lumrah manusia..silap orang nampak, silap sendiri die sorok celah² kain..

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets