Last Weekend

Friday, March 12, 2010

(gile lambat nak post pasal last weekendnye aktiviti)

actually, mula² aku naktanye kamu² orang yg ada membaca blog saye ini..mcm manekah nak setting supaya text saya ni semuanya center?? ok saya tau..soalan sangat agak budus,tapi x kisahla..sudah puas aku godek² setting segala but still aku x tau macam mana nak adjust menatang nih jd centre..binawe btoi!! jadi,sang cerdik pandai, sila beri tunjuk ajar..hohoho

ok..last weekend
actually tiada ape² yang interesting berlaku except pegi wedding kawan se'uitm', se'qs' malahan se'kelas' juga sering sebelah (duk sebelah-sebelah la wei) iaitu Fatin.

nampak tak baju aku sangat over..hahah
malahan baby berbaju merah itu pon sangat over
mintak maaf caption tidak diletak di bawah pic kerana makhluk ini tidak reti ye

hahahah..aku dah reti..bodo btoi..(thanx to kak as)



haaa..baby berbaju merah itu adalah anak aku..Nur Amani Damia..yg memegangnye tu lah aku..xkan orang gaji kot..sikit punye vogue (muahahahah...suka ati aku la nak puji diri sendiri).manakala ade macam ju'on berbaju merah di belakang tu suami aku. die bukanlah seorang yang pemalu untuk bergambar ok, tp aku rase dia jadi pemalu ari itu sbb sume² tu geng aku, bukan geng rapat die..hahah

aku g ngan member², kepala mestilah along, ditemani gundik² beliau wawa, hanim & pete(muehehehe). ops..may n encik amin pon ada + adam wafiy yang comel..

kitorang x lepak lame pon, sebab hari tu sangat panas & kesihatan damia pun x berapa mengizinkan aku berjimba bersama kawan² dengan lebih lama. tapi serious, anak aku sangat baik ari itu (berbanding hari² lain), sebab biasenye dia akan merengek² & meragam kalau dia rasa panas..hummm..musykil². adakah ini tanda² aku akan menerima menantu dengan awal?

ok lah..aku dah xde idea nak goreng lagi..plus aku menyampah tengok layout yg x reti2 nak men'center'kan diri.

p/s : eh..korang jangan baca je..sila ajar aku nak centerkan text layout aku ni

2 comments:

aS_c0mei said...

hahahhaha...sama-sama!!

Puteri Ogy said...

hahahha..syyyy..

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets