E-mail

Wednesday, February 9, 2011

Saje nak borak-borak pasal email..

Bukan ape, aku baru je create email account yg baru baru2 ini.. Ceh ayat.. Bila dah ada email yg baru, baru la ada rasa confident sikit nak email2 quotation ke, inquiry ke.. Ye lah.. seblom-seblom ni aku duk anta email pakai account yang aku create zaman muda remaja dulu.. Just imagine la, email budak-budak yg baru nak pegang komputer, gile jakun sampai nak heret cursor ke sini, pegi ke situ plak (paham ke ape yg cuba aku sampaikan?? gasaklahh...)

Email aku dulu mirna_46@yahoo.com (jgn gelak, kang aku tampo kang!!)

Aku pakai email ni kot x silap dari form 5 tau dak!! Itupon kira seribu rahmat la ada orang tolong createkan. Kot dak, ternganga-nganga je la aku apela menatang email tuh..

Ntah apehal aku dok letak email address aku cenggitu, tp for sure trend dulu-dulu mesti ade nombor kat blakang. Ade yang letak tarikh lahir la, tarikh couple la.. Aku x main a letak tarikh couple, ape barang.. keh3.. Tapi aku pelik sampai sekang, ape hebatnya nombor 46 tu. Pikir banyak kali pon aku xdpt recap balik apa significantnya no 46 tuh.. nomo jersey?? bukan.. dalam kelas selalu dapat no 46 kah?? Lagi bukan.. bukan sbb aku bijak laksana, tapi kelas aku ade xsampai 30 org student je pon..

Yang tang mirna tuh pulak.. aku rasa sebab dulu aku minat sangat kat Mirnawan Nawawi (hockey player tuh..) Main hoki pon x reti, wahhh.. ade hati nak feeling2 kat Mirnawan.. Padehal bile aku tgk2 balik, idak la ensem mane pon dia. Wakakakka.. (atau adakah ketidakhenseman dia jelas ketara disebabkan polident??). Jadi, xnak la nampak macam die hard fan, letak sikit je laaa.. amik mirna.. kiut konon.. phuii.. hahahah..

Jadi, aku gunalah email aku sampaikan anything related to kerja, fb notofication, job street, sumela dok masuk situ.. Spam usah kira la.. Memang berlambak2.. Ape yang keras hati sangat xnak create yg baru ntah..

Tapi itu duluuuuuuuu.. Sekarang tidak lagi!! Heheheh.. Aku dah ada email baru yg tampak lebih elegan.. hahaha.. elegan la sangat..

4 comments:

aS_c0mei said...

hahahha...supo nga aku.ym id tu sebenarnya email aku guna dulu2.email tu pon aku wat masa form 4 ke 5 tah.zaman gedik dulu duk main irc la.hahahhaha....

pastu,aku kena perli ke saing kat uitm shah alam tu la.budak laki tu sokmo perli2 aku sweetkelate.padahal aku tok penah wi id tu ke dia.rupanya,kawan dia ada keje kat comp mana tah,aku ada anta resume utk praktikal.kawan dia la oyak ko dio...cis..memalukan.haha

last2,jd la emel2 yg berbentuk nama sendiri.kuikuikui

gapo emel baru mu? puterisantubong?haha

Puteri Ogy said...

hahahhha.. elegan ke puterisantubong tuh?? kot elegan aku nak tuko le..

alifah@along said...

hahhahahaa...aku pun ada gak gitu..alifah_f4@yahoo.com...sbb minat grup F4 yg ensem2 tu..hahhahaa...poyo la...malu2 kalau consultant mtk email yaho...sbb tu, aku pun create email baru..hahhaaa

Puteri Ogy said...

hahahha..mu meme..gilo bena ke f4 dulu.. keh3

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets