No title

Tuesday, February 1, 2011

Aku rasa this year semangat untuk blogging adalah sangat kureng.. Kenapa ntah..

Bizikah?? Mungkin jugak kot (still ada kot lagi).

Lagi sehari, dah nak Chinese New Year.. Actually, opis aku ni dah start cuti pon.. Tapi disebabkan aku ni rajin.. Maka aku keja, bukan sengsorang pon. Bertiga orang.. keh3.. Time company bagi cuti, ko nak keje.. Time kena keja, menggedik2 pulak nak cuti.. Hahahah.. Ehhh.. cuti tu aku nak jugak.. Tapi aku nak replace time raya pose nanti.. Eh.. pose pon x habih ganti lg dah menggedik nak raya.. Huhhuuu..


Macam biasa, dekat2 CNY, company akan buat dinner n bagi bonus.. Dinner Ahad lepas, buat kat KEC (lagikkkk...) Tapi ini kali kalu, bos untung lebih kot.. Siap invite orphanage bagai.. Staf pon boleh heret anak & spouse sekali.. Dan ofkos la aku heret encik hubby dan cik anak. Ohh.. xde pic time dinner sbb x kose nak usung camera bagai.. Sebab aku mmg dah bajet, gerenti tak smpat nak snap pic, mesti makanan2 yang served tu dah kena sebat sekelip mata. Kah3


Dinner kali ni 'meriah' lain macam. Mana x meriahnya, general worker pon ada sekali. Agak-agakla.. Aku sampai dok ingat tengah dinner kat Bangladesh sane nun. Mana taknya, si abangla-abangla sekalian ni havoc betol dok 'menonggang' arak bagai nak rak.. Berlawan-lawan pulak diorang dengan si CA YA NUN ALIF, dok nak tunjuk hebat sgt diorang.. Last2 tergolek dog gak ko kat jamban. Apedaa..


Tapi series, aku rs budak2 orphanage tu gerenti terkezut tengok orang dok minum2 sampai ada yang muntah2.. Takpe dik, akak ni pon x habih terkezut lagik..


Esoknya tu, macam biasa, kena gi yard kat Telok Gong untuk lucky draw, angkat limau n angkat duhet bonus..

*bukan gambar sebenar*


Ini tahun, bukan setakat hamper, dapat jugak hadiah barangan elektrik.. Aku dok target dapat TV LCD, sekali x dapat.. penat aku dok mimpi siang malam sampai seminggu. ALst2 dapat kat org lain. Tapi xpe, aku dapat steamboat set.. ngeh3.. Bleh la mak men'steam' sambil naik boat.. kah3..

Ehhh.. malehla aku nak taip lagi..

Last but not least... untuk yang berbangsa Cina



0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets