entry yg x best!!

Wednesday, March 24, 2010

aku pon x ingat ape yang aku nak cite..padahal dari ari isnin lagi aku dok bare in mind "nanti aku nak tulih kat blog..heheh". tup2, arini aku lupa pulak...mane x lupa, aku rase idup aku mcm x kenal siang malam sebab asal celik je aku terus teringat keje (berdedikasi btol aku ni).

actually, this week memang sangat penat since last week lagi. keje terlalu sangat banyak sampaikan aku rasa meluat tengok fail² & drawings yang ade. sangat menyampah tahu. bila dah mode mcm ni, aku sokmo terpikir benda yg memang sokmo² aku pikir "bile la suamiku nak kaye??".

ahhhh.. k la..malas nak bermuram durja..ayoh kita cerita apa jadi last weekend.


actually this week on 28th, my lil' Damia akan join satu contest "The Cutest Baby On The Planet" tema dia "Baby Idol". aku ni memang jenuh la pikir mcm ne fulfill die punye tema tuh..So, last week kami satu family (mcm le ramai sgt family member) gerak p Jusco Bukit Tinggi.


Sampai² kat JJ Bukit Tinggi, 1st mission mestila pegi menyantap. bayangkan, makan kuih donat 2 ketul je dari pagi sebab punye la bersemangat aku nak pau/pow/?? duit encik hasben.ngahahaha..

pas makan, beriye² meronda satu JJ tu, jelajah satu-satu kedai baby nak carik baju baby yg seswai..tp ngakkk ketemuk!!! last² kami pon masuk la Lovely Lace. memang baju baby tu sangat la diperkenankan..TAPIII regenye aku x berkenan. disebabkan rege x cun, maka aku reject baju tu. terus jadi x cantik..

hahahhaha..sape suh letak rege mahal² sangat. kan dah rugi sorang potential customer.haha


ok. entry mcm hampeh. aku mau berenti sekarang. but seblom itu :





ade nampak mcm stress ke muke aku ni? hahahaha

5 comments:

aS_c0mei said...

mu jange la cito pasal g JJ,aku jeles.hahahahhahahaha....aku sero nak suruh pok arab sini bukak JJ laaaa...br la auk bahagia dok sini.....

Puteri Ogy said...

hahahhaah..JJ..JJ
JJ
JJ
JJ
JJ...

aS_c0mei said...

gilo

alifah@along said...

wah...welkam2...new blogger!!
saper yg masuk nak contest sebenarnya??ko ke damia??kenapa nak amik gmbr ko plak???patutnya, gmbr damia la ..hehehee

Puteri Ogy said...

along : suke ati gue le..ala, kot judges tgk gambo mak gerenti approved trus anak aku nak join contest tu.wakakkaka

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets