4 in 1

Wednesday, April 14, 2010

- receptionist baru -


Tengok tu. Kat opis aku ade receptionist baru. Comel orangnye. Huuhuhuuh... Ini anak opismate i k. Comey anaknye. Yang bestnye.. sporting abih. Ape nama penuh ek.. X ingat, tp nama manja Afiq. Hihiihih. Ye ye je gaye nak menaipnya tu, padahal x on pon pc tuh. Baik-baik Afiq, nanti Atan nampak, dia mau kasik patah-patah Afiq punya mak punya tangan. Ada lagi 3-4 keping pic Afiq ni, tp x yah la didedahkan wajah sebenar beliau kerana takut gak kot kena saman ngan maknye. Sedap-sedap je ko publish gambo anak aku kat blog yer. Hehehhehe


"Kaulah dambaan hati, raut wajah berseri"


Sekang ni aku ada 1 lagi tabiat baru. Minum innershine ni la. Manela tau kot-kot nanti aku leh jadi mcm Camelia, "wajah awak dah cantik, tak perlu pakai mekap". Heheheh..tapi aku pelik, apekehe pulak la muka aku naik jerawat berbatus-batus. Hampes! Marah aku kat Camelia. Kot setakat tumbuh xpe, ni sakit pulak. Konon-konon nak mencantikkan ape yg patut, jadi lagi hodoh pulak. Aisehhhh.. Hehehhe.. Tu la.. gatal sangat nak beli. Amik ko. Ntah-ntah masalah sebab lain aku salahkan bendalah tu pulak. Huhuhuhhu..


Kacip Kak Timah

Macam-macam dah yang aku belasah minum sekang. Sebab lately, aku asyik ngantuk and cepat penat. Kalau kat opis ni ade contest sape paling banyak menguap, gerentiiiiiii!! aku ni Johan 4 tahun berturut-turut. Kot kat umah pon sama. Balik keje, pas mandi sure ngantuk punya. So, dengan meminum air kacip kak timah ni mintak-mintak la x ngantok, jangan stim udahhhhhh!! Wakakakakak... Eh, air ni untuk tenaga kan? Ke ada extra benefit? Xpe..aku kontrol..Muahahahha..



budak botak

p/s : budak botak ini xde kena mengena dengan kacip kak timah yer

5 comments:

~ini an~ said...

biar aku bg ada kena mengena antara damia dan kacip fatimah tu...sbb minum kacip kak timah tu nti,damia akan cepat dapat adik...mama mu akan bertenaga di malam hari,sbb tu siang hari letih hahahahaha

Puteri Ogy said...

hahahahah.. ape kata ko try an? btol ke idak kepoweran kacip kak timah tu?

aS_c0mei said...

aku dulu gedik gok minum innershine.tp hampeh la.sekejap je.sebab MAHAL.tak mampu.haha.

bagus ke kacip tu?saim aku oyak,mcm tok bagus.aku tok minum..toktau!hehhe

guna la usana!utk kesihatang & kebaikang mung tuh!hahah...

last,busak botak macam daddy la!!sorry mama,kulit je mcm mama...soryyyyyy naik lorryyyy!

Puteri Ogy said...

ah..blah la makcik as..budak botak nak itot mama..dengki ;p

aku beli innershine time offer weihhh.. dr aritu x abih2 lagik..hahah

aku meme nak beli usana tu..tp takut plak kot hangat2 taik kambim je pulakk.. lgpon tgh eco-no-money la..muahahah

aS_c0mei said...

hahahha...eco-no-money eh?best perkataan tu,kena suruh org kementerian pelajaran buat subjek baru!hahahaa...

usana tu mu g website mrs imran k!byk info situ...

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets