$$$$$ lagi!!

Saturday, April 24, 2010

dunia penuh dengan manusia 'pemurah'
aku je yang pemarah

Adehhh..aku dah penat dah dpt email-email yang cenggini. Kut ye pon ko nak bagi aku duit tu Mr.Frank David, ko la call aku. Apehal la aku nak kena call ko kan? Dah ko yang beriya-iya nak bagi duit kat aku, bukan aku yang mintak pon. Haiiihhh.. Ni segeng ngan minah yang nak bagi USD 800,000 kat aku hari tu agaknya. Tapi si Encik Frank ni nak bagi 800,000 pound lak. haihh.. ape tau no 8 je ke?? ni leh geng ngan kedai masak lomak kat sini ni. Asal amik lauk je, cajnye RM8. X kire la lauk ape, berapa jenis pon. 8 jugak yang ko kira. Haaa.. kan aku dah melalut ke laut dah ni..

Aku memang sentiasa memerlukan duit. Tapi tidak lah amat mudah untuk aku terpedaya ngan benda-benda macam ni. Mana ade benda free kat dunia ni. Mesti kena buat sesuatu untuk gain sesuatu jugak. Alangkan nak dapatkan dosa (kot ade yang nak la) pon kena buat sesuatu yang jahat baru dapat, ini pulak money..money..money!

Macam ni je lah, kot ye ada yang sudi nak bagi I duit, U pos je la cheque tu kat I. Tanpa ragu-ragu, I'll accept the money. Senang kan? Jadi, xpayah la lepas-lepas ni ade lagi email yang nak bagi duit tu. Sakit hati tau x?

Emo terus.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets