9 tahun

Friday, April 23, 2010

jiwang sehhh..

23.04.2010 - 9 tahun dah rupenye usia perkenalan aku n hubby. Lama gak eh. Tapi still ade perkara yang aku x tahu tentang dia. Xpe, kot tau semua kang tambah bosang la..hahahahha..(i mean xde benda baru lg yang aku nak explore pasal dia). Macam eksperimen pulak eh

Sempena ulangtahun ke-9 usia per'couple'an kite, akan ku'bokti'kan padamu wahai suamiku. Betapa aku chenta sama kau. Hahahhah.. saspen! Ape pulak nak bukti-bukti lagi. Tu.. anak dara kita tu la buktinya. Ape x cukup lagi? Jangan bang.. masih ku ingat lagi betapa susahnye nak keluarkan yang seorang tu dulu. Bagila adindamu ini berehat dulu ye..

Ya Allah Ya Tuhanku, Kau restui lah keluarga kecil kami ini. Kau limpahkanlah rahmat-Mu ke atas kami. Kau jauhilah kami dari sebarang anasir-anasir yang boleh memecah-belah keluarga kami ini Ya Allah. Kau tetapkanlah iman kami ini, kerana kami ini insan yang lemah dan mudah lupa. Amin...

p/s : pakat-pakat Amin jugak ye kawan-kawan

1 comments:

~ini an~ said...

aku nak hasut kamal utk paksa ko buktikan kali kedua jgak...bak sini no tpn kamal hahaha

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets