Ape kes punye jantan pegi simbah asid kat bini

Friday, April 9, 2010

Aku baca paper lambat. Malam baru bace.. Aku terbaca satu artikel yang jadi kat seorang isteri dek kegilaan laki die yang gile psycho bengong @#$%^??!!!

Mase bercinta kan main lagi, bila anak dah berderet..cinta pon dianggap mcm cirit!! Selagi x habis..selagi tu la terasa sakit! Cit!! Aku sikit punye hangin satu badan pasal ade satu jantan yang simbah asid kat bini dia atas sebab bini dia xnak berasmaradana ngan dia. dah la ko tu panas baran, tambah lagi buruk perangai ko bila ko buat gitu kat bini ko yang dah berkorban segalanya selama ni. Hampeh!

Memang betul, kaum isteri dilaknat kalau menolak kehendak sang suami. Tapi, sang suami pon kene faham, mesti ada sebab kenapa hajat x sampai, mentelah lagi kot bini tu bekerja. Penat!! Penat tau x?! Kang benti keja kang, kot pakat-pakat makan pasir pulak anak-beranak. Islam ada tolak ansur okey. Bile time nak tuuu..pandai pulak jantan-jantan yang cenggini keluarkan ceramah agama berkajang-kajang. Derhaka la, nanti dilaknat la... Ni mesti stok-stok yang x pay attention time kursus kahwin.

Kaum isteri, sedarlah.. Kita isteri x dijadikan untuk dijunjung, bukan juga untuk dipijak-pijak. Kita dijadikan Allah untuk diberikan & dibelai dengan kasih-sayang suami. Dalam rumahtangga kena ada tolak ansur. Ehehem...

Perghhh.. dah macam ustazah Arbaayah pon ada. Jangan terkejut eh kot i kuar kat tv dengan rancangan "Semasam Mempelam". muahahahhhahahaha

Eh ngantok. Dah nak tido

(Entry xde niat menyindir sesiapa. Ia sekadar cetusan naluri seorang isteri yang pantang mendengar seorang isteri yang lain diperkotak-katikkan. Kot-kot ade kaum adam yang membaca..no offense guys! Am just ordinary gegirl.. ;p)

4 comments:

aS_c0mei said...

aku pon bc paper tu smlm.bodoh gila.pastu aku cita kat miza mlm td.aku maki2 laaaa...kebetulan smlm aku tak sihat.dok sakit pala & nak muntah apa semua & disebabkan aku tak sihat,malam jumaat aku terkubur begitu saja.HAHAHAHA.

mesti miza seram dgr aku bebel2 psl jantan setan tu.dia pon takot nak bermalam jumaat ngan aku!!hahahahha.

zzZZZzzz..tidur dgn amannnn...

Puteri Ogy said...

ko ni nak komplen pasal mamat simbah asid ke nak komplen pasal mlm jumaat yg terkubur tu??
huuhuhuh..

aS_c0mei said...

aku nak ckp pasal aku maki2 tu.apa tak paham nih?HAHA

Puteri Ogy said...

eh..tp aku tau bakpo miza pon takut nak bermalam jumaat. takut die pulak jd mangsa cuka getah..
hahahaa

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets