Yang aku suka.. yang aku tak suka

Thursday, May 13, 2010

Harini macam-macam benda yang terjadik yang betul-betul bikin hati gua panas. Gua mau mencarut, tapi sebab azam bulan Mei adalah x nak memaki hamun x tentu hala, aku x jadik mencarut. Bila x dapat mencarut, dada aku sakit, hati aku sakit.. Kira ni betul-betul punya marah. Jadi harini aku nak memotivasi diri aku sendiri, aku nak list down je apa yang aku suka and apa yang aku x suka

Aku suka bila hantar dan amik Damia everyday kat nursery. Tambah lagi bila aku amik, Damia bersih dan wangi saje

Aku x suka bila, aku dah sampai kat ofis dan bersemangat mau bikin aku punya kerja, sekali aku dikunjungi mesej yang memang bikin hati PANAS. Susu Damia kat nursery dah habis! Apekehalnye ko x inform aku earlier? Apa dia ingat x penat ke aku nak ulang-alik, turun-naik tangga segala? Once is forgiven, tapi kot dah berkali-kali, betul-betul gua panas. Isk... Istighfar..

Aku suka bekerja di company yang bertemakan 1 Malaysia ni. Ye la, x salah bergaul dengan other races.

Aku x suka bila, adanya manusia-manusia yang selfish! Aku kerja, ko kerja. Sama-sama ada kerja. Bila ko mintak tolong, aku tolong. Tapi bila aku mintak tolong ko boleh buat shial plak eh. Urgent kepala hotak ko. Ko kira ko punye urgent, aku punya urgent macam mana??! Padahal bukan lama pon. Sengal betol.

K la.. cukup je 2 dulu..kang panjang berjela plak. Kang ada yang kata aku ni dok kutuk orang je, padahal diri sendiri pon x betul. Ape pedulik, it's my rights to voice out anything yang aku x puas hati in my own blog. Hahahhaha..

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets