Ini macam pon ada ka?

Friday, May 21, 2010




Ini macam punye claim pon ade ke?? First time aku jumpe.. HAHAHHAHHAA


For GRO : RM300

Kot aku la yang 'order' GRO tu.. pastu aku nak claim.. tak sampai hati aku nak tulis situ yang aku claim for GRO. Ingat company bapak ko ke suka hati nak tulis apa-apa claim pon. Kot ye pon, tipu la sikit. Takyah la terang-terang ko bagitau. Ape ke jujur (ke bodo?) sangat ko meng'claim'?

Ini manusia kat opis aku yang claim ni. Kira nak tunjuk hebat a tu, siap boleh order GRO segala. Elehhhhhhhhhhh... ape kelas GRO. GRO yangs setakat teman menyanyi je kot... Kat bawah opis ni pon berterabur kat rumah urut. Siap pandai urut tauuuuuuuuuuuu!!! GRO lelaki pon ada. Hahahahahahah.. Kot sape-sape nak dapatkan extra 'urutan' yang aku x sure tahap kehebatannya (korang g lah jengah rumah urut atas MK Fatimah ni) ahahahahah...

p/s : RM 300 berapa jam punye servis ek? Huhuhuuh

1 comments:

aS_c0mei said...

gilo laaaaaaaaaaaa.

hahahhahahahaahhhahhahahahhahahahhahahahaaaa

letih aku sukoooo.hahahhahahahhaha

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets