WTH Maxis!

Friday, May 7, 2010

Aku baru je baik demam nih. Tapi tak 100% baik lagi la. Still ade rasa sengal-sengal kat anak tekak. Rasa macam anak tekak kena garu dengan garpu. Gatal amat! And hingus pon still nak menjejeh keluar especially bila aku kat tempat sejuk macam kat opis aku nih. Sejuk gila. Tak tahan weih. Dah la tempat aku betul-betul bawah air-cond. Bila aku tukar suhu air-cond ni, kang aku lesap jap, gerenti! Adaaa je orang g tukar balik suhu bagi sejuk. Nak aje aku sorok remote air-cond nih, tapi kang bos aku yang kekwat tuh sibuk plak tanya mana g remote air-cond. Macam mana la nak baik aku punya demam.

Actually aku bengang gila nih. Saja suka-suka nak marah-marah. Kalau xde benda yang nak dimarahkan dalam masa setengah hari - aku akan jadi sangat stress (Bengong betol). So, aku akan mula sibuk-sibuk nak cari pasal ngan orang. Hahahahhahhaaa...

Maxis. Aku nak membebel nih. Aku tak tau la orang lain pakai okkkkk je, apesal aku pakai x ok? Lately, bila buat call, the line akan disconnect dengan sendirinya. Samalah dengan berukbeng! Meme nate beruk! Jalur lebar hape ke benda kalo pakai 2 minit - disconnect. Gitu la hari-hari. Padahal masa trial seminggu tu..dok elok je ko punya line. Bila aku refer ke maxis jawapan dia "We are upgrading our line." Dok upgrade je la keje ko dari dulu, hasilnya sama je. Ape yang ko hapdet ntahhhhhh....

So, mulai ari ini, saya berikrar tak mau lagi pakai maxis. Padahal saya adalah pengguna maxis yang amat setia since saya belajar lagi. Tapi disebabkan kamu maxis menjadi semakin sebal dan bebal.. malah monthly bill saya pon ntah menatam apakah yang kamu caj disitu, maka saya xmau lagi pakai maxis. (Padahal maxis x kisah pon aku x guna line dia lagi..macam bagus je ko Ogy)

Ok.. stress sudah kurang. Bolehla aku makan dengan tenang. Heheheheh

3 comments:

Kancilbiru said...

ramai gak yg complen pasal maxis ni...tak penah guna maxis...tak tau kenapa. mayb sbb owner dia keling..hahahhaha

Puteri Ogy said...

hahahahha...kene boikot keling2 sekalian ni..

aS_c0mei said...

hahhahahahahhaah.natam maxis mmg jahanam.aku benci.tp aku guna gok.hahahhahaaa

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets