Sob..sob..sob

Friday, August 13, 2010

Mak tengah sedih ni nokkk... huhuuhuh


Actually i'm expecting a courier from somewhere around the world since last month.. berdebar tiap-tiap hari.. Jangan risau.. i x beli handbag GUCCI or BUCCI.. mak x de duit nokkkssss.. hahahaha.. Alahhhh.. beli wallet je pon..

.
.

.
.


.
.

.
.



Oh cik Liz, xde jodoh nampaknye kite


Dapat emel dari tauke tu pagi tadi.. tengok subject pon dah berdebar-debar.. Sebab tauke ni xde emel-emel kalo x de sebab.. Uihhhhhhhhhh... sedih la.. Aku x salahkan tauke dia, sebab benda-benda cenggini memang unexpected, but very nice she is.. Sebab she managed to inform me rather than just ignore and terus buat ai tertunggu-tunggu.. Ingat nak pakai time raya nanti kononnye.. gile poyo, wallet pon nak bertemakan hari raya.. Ye la.. wallet sedia ada nih dah nazak sangat gayanye..


X pecaye a??

Tengok tu

Apa?? Nampak okey jer?? Meh kita zoom in sikit..


clear takk???

Wallet atas nih aku beli n guna x sampai setahun pon lagi.. Tapi dah jadi macam ni.. :(


Bukan aku yang ganas, wallet tu yang x tahan lasak.. Ngehehehe.. Walaupon dah koyak-rabak dan berkuping-kuping, jangan lah terus men'judge' bahawa isi dalamnye begitu juga.. Kerana tanggapan itu amatlah salah sama sekali.. Tapi x perlu la ditunjukkan boktiiii.. Sebab nanti diklasifikasikan sebagai riak takabbur pula... ahahahhaha (Gile scary nak tunjuk wallet yang berkepuk dengan resit atm tu)


Xpela, disebabkan perkara ini.. Maka saya bolehla beli yang lain. The tauke pon ade suggest wallet lain.. Heheheh.. walaupon x sempat dipakai tatkala di pagi raya, saya masih boleh menggayakannya semasa Deepavali Vardekel!!


Amma!!

4 comments:

cc said...

cik kak, bakpo wallet tu tak sampai ke? ke dah di sold kpd buyer lain? tak mention pun dlm petikan :p

Puteri Ogy said...

cc : oowwhh.. x mention eh.. x prasan. ahahaha.. mode berkabung nih.. hahhhaa..

actually wallet tu MIA masa delivery.. xtau la die membawak diri kemana..

mind 2 cheer me up?? just give me 1.. heheheh

aS_c0mei said...

hah?mu beli ngan ronastore kee??ada plak jd gitu yee...saspenggggg...

duit dpt balik dakkk??tskk...siang ke mung!!takpo la,abam kamal velanjer hok mahaiiiiii la nnt k??sudoh2 la berkabunggg.hahahaaa

Puteri Ogy said...

as : hahahah.. a ah.. aku bli kat rona le..

xpe.. duhet tu leh refund.. huuhuh.. aku brehi gilo ke wallet tuhhh.. mu nok wi ke aku so dop???

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets