Hajat belom ke'sampei'an

Tuesday, August 24, 2010

Saya mahu ini :-

Oven yang murah² aje



Instead of ini :-

Double convection oven : Ini oven MAHAL



Tapi sampei ke hari ini, hajat saya itu masih tak kesampaian. Bila hantar 'request form' pada encik hubby, asyik di'reject' secara mentah-mentah tanpa usul periksa. Sudah saya bilangkan, saya mahu buat kuih raya yang 'simple-mimple' supaya nanti duitnya (-nya refer pada encik hubby) tidak akan mengalir seperti air paip semata-mata untuk beli kuih raya.


Encik hubby, ini warning letter buat kamu. Ya KAMU!! Bukan orang lain. Andaikata oven yang saya idam-idamkan tak kunjung tiba, saya akan buat KAMU merana! Tau x merana??! Merana dalam erti kata menyeksa poket serta akaun bank kamu.. Mueheheheheh


p/s : aku sungguh mengantuk!! juga rasa sangat sebal dengan 'orang' yang ferahsan bos nih!

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets