Sessi menjawab tag

Friday, August 20, 2010

Di petang hari yang hening nih, mehla kite setelkan utang tag yang dah lame tertunggak nih. Ehh.. hutang kena bayar tau.. x kire cepat atau lambat.. kot x bayar.. apa hukumnya anak-anak???

Berdosa.. Pandai!!

Mula-mula, kena exposed award dulu.. Xpenah-penah dapat lagi nih..


1. Apa nama blog dan kenape letak name tu?

Nama blog gue senang, simple : www.puteriogy.blogspot.com
Kenapa : sebab ia senang dan simple.. and aku sendiri xkan lupa url aku sendiri.. heheh

2. Jelaskan kenapa & bagaimana anda boleh dapat idea nk letak nama URL blog anda?

Eh.. berapa kali nak bagitau sebab ni.. Untuk kenapa sila refer pada jawapan untuk soklan 1. Bagaimana ye aku buleh kasi letak itu nama.. Nanti aku tanya mak abah aku macam ne diorang dapat idea bagi aku nama tu. Nanti jawapan dia lebih kurang la kot.. Actually x yah penat2 nak perah idea.. itu kan nama aku.. so senang..

3. Bila blog anda mula beroperasi?

Ntah.. x ingat exact date.. Kene cek tengok entry yg memula.. Tapi seingat aku, aku start blogging end of last year kot. (lagi ada kot..)

4. Siapa follower pertama anda?

as_comei yang x brape nak comei. Malah, dia jugak yang byk bagi tutorial kat aku. Hohohoho...


5. Ucapan kepada si pemberi award

Terima kasih daun keladi puan noma, kalau sudi hulurla duit sekali.. ngeh3


6. Tag 9 org yg anda rasa patut terima award ni..

Ikutla sesape nk amik tag ni..hehe






Sekian, terima kasih

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets