Weekenders

Tuesday, June 8, 2010

Woot..woot... last weekend was the busiest weekend ever. Tak pernah lagi kami (me, hubby & lil' Damia) keluar dari pagi menyantak ke malam. Selalunya, kami akan keluar pas Zohor and balik before 9 p.m. Tak pon x keluar langsung. Ekekekke

Tapi seris penat weh. Last time berjimba macam ni adalah before kawin. Lepas kawin terus aku jadi tua. Terus xde perasaan nak keluar. Terus feeling-feeling tua. Huuhuhuh.. Lebih suka memerap kat rumah. Ntah ape benda yang aku suka sangat duk kat rumah ntah. Padahal bukan best sangat pon. Hahhahah..

Oh ye.. nak cite pasal weekend kan. Actually bersemangat gila dari malam balik dari uptown 24 tuh. Bukan apa, sebab dah lama gila nak bawak Damia ukur shopping mall yang jauh sikit tapi balik-balik g JJ Bukit Tinggi gak. Tapi, last weekend memang aku nekad, ape nak jadi, jadila.. aku tetap nak teruskan niat nak g Midvalley. Lame woh x pegi mid. Dulu-dulu kalo g mid, for sure otw balik, gerenti aku x bercakap-cakap ngan encik hubby. Aku kan suka emo x tentu pasal. Hahah

Punye la lama x pergi mid, sampaikan sesat barat kitorang sefamily. Padahal bukan susah sgt pon jalan dia. Ini semua angkara si driver yang suka ingkar cakap co-pilot. Sokmola dia nak tunjuk kehebatan built-in GPS dalam diri dia tu. At last, salah jalan, dah nak masuk Gardens dah. Yang best siap tanye pak guard parking kat mana. Plate je wilayah weih. Takpe, xtau tanya ye, kalau malu bertanya sesat jalan.

Mid still seperti dulu. Saiz x berubah pon. Hahahah.. And orang sangatlah ramai. Mari mana ramai-ramai nih? Oh okek, 1st thing mestilah claim hadiah dari encik hubby yang dah dijanjikan dari last month. Perjanjian tetap perjanjian! Dah dapat hadiah baru hati rasa sedap nak berjalan-jalan.

peng'edit'an cobaan pertama kali

Oh, jangan terperanjat dengan kehadiran AMAH yang memang selau nak steal the limelight MAJIKANnye. Ngehehe.. Adik aku tuh.. Actually dia nak pergi Aquaria tp drop by sekejap hantarkan moist chocolate cake yang kakak opis dia buat. Memang sedap gile. Time kasih la adik terchenta!! Tapi the cost for the cakes was too expensive coz dia demand for Kenny Rogers. Memilih btol, food court taknak. Takpe, layankan aje. But at last, duit aku selamat dalam poket encik hubby, coz bf adik aku yang belanja. Kot tau awal-awal ko nak belanje Boan, akak order banyak-banyak, biar sesak dada ko time nak bayar.

isk..busuknye ucu nih

me wif adik yang tinggi menggalah.

Jangan tanya kenapa adik aku tinggi while aku sedikit rendah. Aku lempang kang!

mama ♥ Damia

asal balik-balik pic kat sini je eh

Wajah bf adik aku dirahsiakan buat sementara waktu. Adik aku buli bf dia untuk tangkap gambar je. Kesian kat ko Boan, kot ada adik lain, memang aku kenenkan dah ngan ko. Eh lupe,aku pon tumpang buli sikit. Ala.. setakat mintak tolong tolakkan stroller Damia semntara mak pak Damia bz nak bergambo. Wakakaka

letih no gaya

Pic was taken on Sunday. Damia masih penat. Bangun tetap awal, lepas mandi terus Damia sambung tido until 11.30 am. Kesian Damia. Takpe, this week kita ronda lagi eh.






6 comments:

alifah@along said...

amboi2...sakan ye...takpe, bwk la si damia tu jalan2..tp, kena ingat gak petua org2 tua, jgn balik lewat2 mlm..takut ada benda ikut2..huhuh....mcm irfaan pernah jd...cuak aku, nangis sepanjang mlm...petua, ko tanya an...an, tahu nak halau benda2 ni...

Puteri Ogy said...

uihhh... ye ke.. tp alhamdulillah. mujo setakat ni xde jadi lg benda2 macam ni, sebab slalu kalo dlm keta ngan damia, aku pasang ayat2 al-quran. heheheh.. nak bagi anak jadi ustazah.. jgn jd macam mak die yang weng ni.. hahahah
xpe2...nanti leh mintak petua ngan an

~ini an~ said...

nk petua ek?bak tiket pegi umrah dulu...heeee...
apsal ko pendek dr adik ko ogy?hahaha lempang laaaa...

Puteri Ogy said...

aku pon x lepas ke umrah lg, nkbg kat ko.. baik aku g dulu..
hah.. memang aku nak lempang ko!

sang mentos said...

potensi nk kejong cam mama dia ade kat Damia ni...

Puteri Ogy said...

wakakakakak.. a ah la, aku baru perasan.. hahahhahahhaa

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets