Bile takde mood semua benda jadi x best!

Thursday, June 24, 2010

Standard la bila gegirl nih. Dalam sebulan mesti ade sekali datang penyakit emo yang x tau asal keturunan dari mana. Tiba-tiba je nak marah.

Tapi macam aku lak, sekali dalam sebulan tu kira miracle! Bukan sebab aku x suka marah-marah. Sebab kalo level normal aku, dalam sebulan tu, gerenti 5-6 kali gak aku emo. Itu emo yang x tentu pasal, xde sebab musabab. Kot campur emo yang dikenali asal-usul ni.. perghhh.. memang boleh kata tetiap hari. Bukan ape,kot dalam sebulan xde rasa nak marah, rasa x normal pulak. Hehe

TAPI!!!! arini.. memang sume benda aku pandang ngan rasa xde mood. Pandang pc xde mood, pandang air xde mood, pandang muka bos xde mood... jenuh aku tunggu mood datang. Eh, bile bukak FB ade pulak mood aku. Menderu-deru datangnye. hahahaha

Dah..tu je update aku. Aku dah xde mood balik ni..

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets