Terjah uptown 24!

Monday, June 7, 2010

Last weekend memang sangat bz. Mane taknye, balik je dari kerja last Jumaat, mandi-mandi, solat-solat, terus keluar. Destinasi?? UPTOWN!!. Gile lama rasa x pergi uptown. Pakat-pakat lupa la abang-abang DJ uptown tu kat i. Maklumla, i kan suka sangat berkaraoke atas stage uptown Shah Alam tuh.. PASThahahah.. x kuase mak!

Actually pergi uptown ada misi. Hahha.. Tolong member belikan jersey untuk encik hasbennya sempena world cup yang bakal menjelang tiba. Uih ayat.. x tahan oi. Baik hatinya. Aku? jangan harap aku nak belikan jersey, kot beli nanti encik hubby ingat aku merestukan dia conquer tv sepanjang world cup season. BIG NO ok.. aku x suke tgk bola. Tapi yang peliknye, time berchenta dulu boleh pulak aku layankan bola tu.. Maklumla, strategi nak memikat. Wakakak..

Member tu mintak tolong belikan coz aku slalu story kat dia yang encik hubby memang selalu beli jersey kat uptown tu ok. Nak kata dapat murah x jugak, tapi sbb jersey die berkualiti & design dia memang sejibik seketul macam yang ori punye. Harga pon okey, so okeh la kan. Eh, kantoi lak laki aku pakai jersey cap uptown. kui3


baba.. n9 masuk world cup x tahun ni??



Cute je aku tgk topi nih. Macam topi joker. Aku paksa Damia pakai. Sape suruh tak duduk dendiam dalam stroller. Dah kena buli ngan mak sendiri. Ekkeekke.. Aku paling nyampah tunggu encik hubby pilih jersey. Sangat cerewet ok. Kalah aku ni. Teliti gila. habis diselak-selak merata celah jersey tuhhh.. Hoiiihhhh.. lame aku tunggu. Sawan aku pon dah nak datang. tapi mujur dia noticed muka bini yang dah nak bertukar, cepat-cepat dia bayar. Mana taknye, lama.. aku pulak lapo. Huh!





muke x puas ati sbb x dpt topi n9



Tak jauh dari uptown Shah Alam tu ada satu restoran seafood yang bagi aku not bad la masakan dia. And the most important is, harga berbaloi-baloi. Lagipun kat situ ada gak jual tauhu bakar, sotong kangkung suma tu. All time feveret tuhhhh... Dulu time belom kawin,masa tu dah keja dah pon, memang slalu aktiviti dating akan berakhir kat restoran ni la. Kot masa study dulu, slalu end up kat Pok Tet. Sebab kat situ ada harga student. Siap bila time nak bayar tuh, abe2 tu akan tanya; "Student ke?" Tapi bila dah kerja, ada duit sikit, aku jadi lupa diri. Terus rasa tak standard nak makan kat Pok Tet. Berlagak tak aku? Aku memang berlagak.

Settle makan-makan, mata pon dah x tahan. Dalam keta, aku dah tido dulu tapi tangan still maintain pangku Damia. Magik x?

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets