Orang lain pun ada masalah jugak..

Wednesday, July 21, 2010

Entry harini based on experience dan bukan ditujukan pada sape2.. Ini sekadar untuk muhasabah diri je.. Bukan apa, kena inform awal-awal.. Sebab aku tau..out there ade 'orang' yang memerhati.. Ngeheheh.. *koya*

Lately aku selalu sangat nak mengeluh.. Ntah ape yang aku duk keluhkan ntah... Eh..banyak benda yang boleh buat aku mengeluh.. Sampaikan time tengah nak bersiap nak pegi keje pon aku dan nak mengeluh "Kenapela aku kena keje??" Dasat tol aku nih..

Tu sebab aku kate..orang lain pun ada masalah gak.. tapi x serupa aku nak mengeluh je.. Heishhh..

Benda-benda yang selalu buat aku rasa nak mengeluh 24 jam:

- Kenapa nak kena keje?? Target aku nak jadi bos.. goyang kaki kat umah tapi duit menten berkepuk dalam bank

- Asal banyak sangat hutang eh?

- Apesal la keje aku banyak??

- Keje banyak, tapi gaji aku seciput!

- Nak g jalan-jalan. TAPI, asal plan je gerenti tak kesampaian.. huuuuu *ini mengeluh gak ke*

- Boringnye kat opis, nak baca blog orang, xde new updates..

- Kalau dah diorang update, japgi aku baca, sekejap je habis! *sigh*

- Apesal xde idea nak update blog??

Huuhuhuhuh.. banyak nye benda nak dikeluhkan.. Tensen mak nyahhhh..


0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets