Bile tender demi tender terus memburu diriku..

Thursday, March 31, 2011

Maka aku x punya masa langsung untuk update blog.. Maka terjawab jugak persoalan 1-2 reader yang kadang-kadang rajin nak bertanya.. Keh3.. ada gak orang nak baca blog aku.. *terharu*


Ok.. aku ejegeret saje..

Dah sekian lama x update blog, otak pon jadi beku.. dan menghadapi kesukaran menghasilkan ayat-ayat secara spontan. Ayat-ayat yang aku taip sekarang ni, mengambil masa beberapa minit untuk aku taip.. Taip.. dan delete.. taip lagi.. dan delete lagi.. Susah betol kan.. Padahal, sebelum ni aku just taip without deleting any single words.. keh3.. ejegeret lagik..

Serius nih.. kemana perginya 'soul' aku nak berblogging nih.. Marilah berdamping denganku wahai roh blogging...

Coi.. kecut perut tiba-tiba.. tarik balik ayat tu..

Serius nih.. kemana perginya 'soul' aku nak berblogging nih..

Ok.. FULL STOP!

(pic credit to google)

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets