Baik korang baca nih..

Friday, April 8, 2011

Ini hari aku malas nak merepek meraban panjang-panjang.. sebab teman tengah pay attention dengar hot fm sebab dia punya guest adalah Usop Wilcha.. hehehhe.. Kena pay full attention sebab teman nak memantapkan serta mengupgrade lagi kebolehan teman dalam bertutur dalam bahasa Perak..

Okeh.. meh aku promote satu barang baik. Ini barang lain tempat gerenti x dapat punya.

Barang baik yg aku maksudkan ialah......

KEK... beraneka jenis.. beraneka rasa.. Ok aku tipu.. setakat ni puan baker baru provide aku 3 gambar untuk 3 jenis kek. Oi puan baker.. suh cek publish kat blog, tapi setakat 3 je gambo.. Macam mana bisnes nak berkembang pesat cenggini??


Red Velvet

Size : 1.5kg

Harga : RM 50


Aku still x berpeluang nak rasa red velvet ni. Malah x pernah rasa, so puan baker.. kot-kot rasa nak saya promote tahap extreme,bawak-bawakla bagi sample barang sekilo.. lepas tu barulah sedap nak mencanang cerita kesedapan kek tersebut. Betul tak? Betullllllllllllll...



Oreo Cheese Cake


Size : 1.5 kg

Harga : RM 50


Yang ni ok.. Keknya tak rasa berlemak sangat.. Oreo banyak gak.. dan x manis sangat.. Sedang-sedang.. Bak kata orang sesedap tekak.. Compare to SR, i'll choose this one coz this one is better.. SR is quite tasty but not to my liking.. Macam gile berlemak.. Tapi kot sape yang rasa-rasa nak melebihkan rasa manis dan sekaligus meningkatkan kadar kolestrol serta meningkatkan risiko diabetes, maybe korang boleh request puan baker tambahkan cheese barang sekilo lagi, pastu gula barang sekampit. Aku sure puan baker x kisah punya.. Tapi sebarang kesan sampingan lepas tu memang xde kena mengena ngan puan baker la kan, sebab korang sendiri request macam tu.. sendiri tanggung la..


Hi-Fiber Cheese Cake

Size : 1.5 kg

Harga : RM 55


Kek yang ni aku dah rasa.. dan rasanya superb!! Gua gerenti.. lu olang makan, gerenti teringat sampai berminggu-minggu.. Keh3. Eh.. ini serius! Sebab ni pon aku dah rasa.. Cuma puan baker mmg gila pemurah sbb bahan-bahan fiber memang berlambak pastu xde la di blend smpai hancur.. Macam aku suka benda yang terasa butiran dia ni.. So, mmg aku prefer those things x payah blender terus pon xpe.. baru sedap.. Ok..cukup-cukupla aku verangans nak jadi tukang kutuk/puji masakan orang.. Masakan sendiri pon belum tentu sedap. Wakakakah.. Untuk order, korang boleh la contact terus puan baker tu sendiri ek..


Puan Aida 06-799 9420 (no tipon rmh sudah.. sebab puan baker adalah full-time housewife a.k.a penunggu rumah) atau Emel : puteriaida76@gmail.com



Kalau nak order melalui aku pon boleh.. just email ke prosmaliza@yahoo.com.. Then perihal nak C.O.D ke, nak letak deposit ke, nak bayar monthly installment ke, pakai credit card ke.. nak mintak anto ke atau self pick-up korang blh direct deal ngan puan baker..


Btw, mintak maaf banyak-banyak la coz kualiti gambar x berape menggiurkan.. Aku pon pelik.. Maybe tukang tangkap gambo tu parkinson orangnye.. Ngehehhe

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets