My lil' precious.. PART 1

Tuesday, October 19, 2010

Rasa-rasa macam x pernah lagi update pasal perkembangan Damia. Rasanya la.. gile malas nak selongkar lemari cek satu-satu en3.. Jadi ini hari, tak kira la pernah ke tak, aku tetap nak update pasal my little girl based on pic yang ada dalam pc haku ni.. Bukan apa, takut sok-sok terlupa sudah macam mana muka dia, saiz dia, kaler dia masa newly born.. Heheheh..

Hns..hns...I am full n sleepy..ZzzZZzzz...

Actually ada banyak scan image, yang 2D banyak gak sebab everytime gi cek up, scan, Dr.Rozita akan bagi. Scan 3D x banyak, dalam 3 pcs je kot.. masa 1st time scan 3D and dapat tengok muka baby.. wahhh.. memang over sexcited! Heheheh.. Tapi, aku noticed masa 3D scan, idum baby memang sejibik seketul hidung pak dia. So, memang sah dan kompem la anak encik Kamal.. Kahahahaha...

"Please take the camera away!! I hate it"

Ni betol-betol gambar yang disnap dalam labour room. Tergedik-gedik betol encik hubby nak tangkap pic sang anak. Perasaan aku?? Segala sakit dan penat hilang. Hilang di balik kemungilan wajah anak.. Cewahhh.. (ayat ala-ala novel Alaf 21 x??)

"Mama..wake up.. I'm starving"

Pic lepas keluar dari hospital. Sekejap je muka dah nampak lain kan?? Masa day 1, nampak ketara kesepetan matanya. Ni nampak besar bulat sikit.

"I hardly open my eyes...zzZZZzzzz"

This pic was taken on the way nak balik ke Kuala Kangsar. Masa ni Damia boleh bantai tidur all the way.. Jenuh aku kejutkan untuk bf dia.. Adehai.. Kekejungan tahap dewa bukan kerana mewarisi bakat semulajadi mamanya, tapi dek kerana jaundice.

2 weeks


Masa ni aku n Damia, both admitted kat Hospital KK for the 3rd time.. 3rd time ok!!! Sampai glemer gak la kami berdua time tu.. Keh3..

To be continued....

4 comments:

mama izz + sarip orbit said...

laaa... ingat nak hapdet pasal baby baru... mati2 ingat damia bakal jadik kakak.. hehehe

Puteri Ogy said...

hahahhahaha... amboihhh.. yang dok ada ni pon baru upgrade jadi kanak-kanak..

~ini an~ said...

mmg sah anak en kamal tu ayat dia x boleh blah haha tiba2 mcm muka org lain ko nk jwb ape kt kamal haha

sorry x sempat nk singgah umah ko last weekend...

Puteri Ogy said...

GEGEGEGe... tu Kamal kene bagi jawapan objektif kat aku baru blh aku jawab.. hahhaha

Aku dah siap buat kambing golek tp ko x datang..humppphhh... sia2 penat lelah haku...keh3

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets