Drag me to hell

Monday, October 18, 2010

Tajuk kuss semangat..

Actually bukan aku buang tebiat ke hape.. tu tajuk felem tuhhh.. Malam tadi 'ter'layan satu horror movie. Agak kus semangat gak la tengok..huhuhu. Jadi ini kali, aku nak buat felem prebiu sikit.. teheheheh..

Ini cerita adik aku dah war-warkan dari ari Sabtu pagi lagi. Beriye-iye.. "ade cite best Kak Ogy... cite hantu tau.. orang nak tengok!"

Jadi last night, berpakat-pakatla kami berdua berhimpit-himpit nak tengok citer ni.. Sepanjang citer tangan aku jap2 dok cover muka.. Keh3..


Leading actress

Cite pasal si Christine Brown yang al-kisah terlampo desperate nakkan post Asst.Manager kat bank die kerja. Sampaikan sanggup melupakan sifat perikemanusiaan.(tu dia..jarang-jarang aku dok guna perkataan ni). Dan mangsanya adalah sang makcik seperti pic di bawah.

Ni makcik tua yang telah meng'curse' Christine

Memang coii okeh makcik nih.. Kejenya nk gigit org ngan gigi pelesu dia je.. Geli tgk weihhh.. Part bermulanya tahap kengerian hidup Christine bermula bila makcik ni dok menyumpah dia dalam bahasa ancient Gipsi (gamaknyela..sbb aku x paham sepatah haram ayat maki dia). Tapi makcik ni x main la nak sumpah2 gambar bagai, dia sumpah pakai butang overcoat Christine tu je kehh..

'Upacara' menyeru Lamia..

Masa scene dok seru-seru nih memula memang agak seram ok. Mau tak, dok seru-seru roh jahat suh masuk dalam badan.. Kira macam main spirit-spirit la.. Tapi memang spoil mood seram aku bila Lamia (si roh jahat) tu masuk dalam badan tok bomoh tu, si Christine ni gi letak tangan si tok bomoh atas kepala kambing. So, 'ter'transfer la roh jahat tu dalam badan kambing. Memang la muka kambing jadi menyeramkan, tapi aku rasa nak gelak guling-guling. Keh3.. Dan pulak mat saleh ni nak selit comedy scene dalam cerita nih.


Scene ni memang kesian la.. Penat-penat je si heroin ni korek balik kubur makcik Sylvia nih and yo yo je ko berhempas pulas nak masukkan butang baju ko dalam mulut makcik nih. Siap kene hempap ngan cross lg.. but at last ko mati gak.. Hohoohoh.

To conclude, movie ni agak boleh tahan la.. Tapi kalo bleh buat request, aku nak request kat producer tuh, ko buang je la scene kambing tuh.. Kot nak jugak, tukar la dengan sang haiwan yang lebih brutal. Barula meremang-remang bulu tengkuk tengok. Ini kambing??

Muahahahha...

2 comments:

alifah@along said...

hahahahah...kambing jugak yg kena...bila bc entry ko ni, rasa nk tgk jugak viter ni..hahahahaah

Puteri Ogy said...

hahahah..tengok jgn x tengok.. kat astro 413 kot x silap.. eleh..astro gerenti ulang2 citer sama sampai sebulan kan..

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets