Newly born baby on the block!!

Friday, December 17, 2010


Tu diaaaaa... pakat-pakat dok ingat aku dah pregnant for the second time.. Kalau betul sekalipon.. aku xkan publish kat FB coz it's kind of a bit private to me.. So, that kind of thing.. aku akan share maybe wif a few frens.. xpon aku cerita kat blog ni je.. heheheh.. By the way, I xnak anak i ikut jejak langkah I jadi orang glemer. Wakakkaka.. glemer hangguk!


Alkisah yang benar :

Muhammad Adrian Darwisy

Ini anak sedara baru.. fresh from oven.. Hahahha.. Alhamdulillah my sis selamat men'deliver'kan Darwisy pada 12/12/2010. Nanti blehla kita celebrate besday sama-sama ye Darwisy.. and of coz sponsored by your mom.. keh3.

Sampai ke hari ini, saat ini.. aku belum berkesempatan nak pergi melawat Darwisy dan mamanya.. Ape punye aunty la aku nih.. So, besok adalah masanya.. Jaga kau Darwisy.. aku nak cubit2 pipi yang motek n hidung mancung ko tuhh.. Heh, jeles mak nokkkss..

Eh.. aku duk survey2 makanan untuk orang dalam pantang nih.. Macam x banyak choice je.. Kang ada yang aku hidang rendang daging kat orang dalam pantang tu kang.. Setel!

3 comments:

Anonymous said...

sponser by me..angguk luuuuu...hahahah..

aS_c0mei said...

bestnyeeee ada baby baruuuu!aku igt ko beranak tak bgtau aku!!hhhahhaha

tahniah utk kakak ko & family!

Puteri Ogy said...

kah3.. byk le ko punye beranak.. bila masa aku pregnant..

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets