The Perfect'est' Gift

Saturday, November 13, 2010

28 November - 2nd anniversary.

Haiiihhhhhh... Since last month, aku dah jenuh berfikir2... mende laaaa aku nak bagi as anniversary's gift??? This year memang kena bagi la coz last year aku xde belikan apa2.. Encik hubby je yang ade bagi hadiah last year.. Huuhuhuh..Ehhhh.. aku hadiahkan dia seorang anak la... tehehehe..

So, ada few things yang aku dah list down as anniversary gifts:

1. Perlukah aku hadiahkan something yang dia boleh pakai selalu macam


Perfume @



Baju (kemeja/t-shirt)

Tapi aku noticed, encik hubby dah da banyak baju.. Baik kemeja, t-shirt @ jersey. So, kensel! Perfume?? Might be okay, tapi celah bedah bila yang aku nak gi survey perfume ni?? Asal keluar je aku mesti keluar dengan encik hubby.. Apa plan ye?? Perlu ke lari dari rumah buat seketika?? Keh3.. merepek!

2. Second choice plak, aku rasa something yang berkaitan dengan masa and of course la jam kan.


Jam tangan ok jugak, coz aku tengok encik hubby dok belasah jam dia dah taraf nyawa-nyawa ikan. So, kalau nak beli jam kenalah beli jam yang tahan lasak sikit mcm Chronoforce ke, klorofil ke.. Huuuhuhuh

Atau perlukah aku hadiahkan alarm radio?? Maka lebih senang untuk dia bukak biji mata pagi2.. ni idakkk.. susah no nak bangunnya..



Choice ketiga lebih ke aras isteri mithali. Bak kata orang tua-tua, kalau nak menambat hati suami, 'tambat'lah dari perutnye.. Hehheheh.. Jadi aku plan to prepare a nice, tasty n yet simple dishes as a dinner.. Pastu hias sini sikit, sana sikit.. budget ala-ala candle light dinner kat hotel la kononnya kan. Tapi xde la wine2 bagai tu.. I orang Islam okehhh..

Heiiihhh.. naik stress aku dok pikir.. Padahal benda simple je pon.. Ala.. susah-susah sangat aku hadiahkan kasih-sayang sudahlaaaa.... Save pon save.. Memang seswai ngan orang 'cike' macam aku nih..

(Pic source : google)



1 comments:

aS_c0mei said...

aku sokong kalau JAM!seriously!hehe.kalau bajet dlm rm500 ke bawah,bleh beli swatch atau g shock ke.yg jenis tahan lasak!kat sini G shock tu rm300 tu dah dpt yg best dah!laki kan suka jam tahan lasak camtuuuu.amacam?hehehe

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets